Gebouwd in 1938: Beech E17L Staggerwing N18785. (Jan Mangelschots)

 
Verschrikkelijke weersomstandigheden speelden de 36e fly-in parten dit jaar. Op de vrijdag was slechts een handvol toestellen doorgekomen en op de zaterdag was het al niet veel beter. Gelukkig maakte het weer op de zondag het nog een klein beetje goed en kwamen er nog wat in België gestationeerde vliegtuigen langs. Niet alleen de vliegtuigen lieten het massaal afweten, ook het aantal aanwezige auto’s e.d. was stukken minder dan in voorgaande jaren.
 

 

CEA Jodel DR 1050 Ambassadeur G-AWWO, gebouwd in 1964. (Jan Mangelschots)


Verhees Delta 2D F-PDHZ. (Jan Mangelschots)

Boeing E75/PT-13D/N2S-5 N5323N. (Jan Mangelschots)

 

= 16 augustus            
B = 17 augustus            
= 18 augustus            
= low pass            


 

Based                    
                   
D-8756 Grob G-103 Twin II     A B C        
F-PCOR SNCAN SV.4L     A B C        
59-DJI Aeropro Fox Eurofox   F-JVJG A B C        
OO-CNH Reims/Cessna FR172H Rocket     A B C        
OO-MLV Scheibe SF.25C Falke     A B C        
OO-MTA Alpavia Fournier RF-3     A B C        
OO-YJA Grob G-102 Astir CS Jeans 17   A B C        
OO-YTW Grob G-103 Twin II ST   A B C        
OO-ZDQ Slingsby T.31B Cadet TX.3     A B C        
OO-ZTY Schleicher K 7 Rhönadler     A B C        
OO-F85 Rans S-6ES Coyote II     A B C        




Cessna 185A N185RH uit 1962. (Jan Mangelschots)


Ook The Swallows waren weer present dit jaar, getooid met een speciale staartbeschildering omdat de SF260 50 jaar in dienst is bij de Belgische Luchtmacht: SF260MB ST-22. (Jan Mangelschots)


SNCAN SV.4C OO-AFJ. (Jan Mangelschots)

 

Visitors                    
                   
D-EEAH Bölkow BO 208C Junior     A B C        
D-EHVY Mooney M.20D Master     A B          
D-EFTB Piper PA-18-95 Super Cub "96+31"   A B C        
D-ESHP Aeromere F8L Falco III       B          
D-ESTS Piper PA-18-150 Super Cub     A            
D-EVAP American Champion 7GCBC Explorer     A B C        
D-KEIV Diamond HK 36TC Super Dimona         C        
F-PDHZ Verhees Delta 2D         C        
32-LL Flight Design CT2K   F-JUAR     C        
G-AJHS De Havilland DH.82A Tiger Moth     A            
G-AJWB Miles M.38 Messenger 2A     A B C        
G-AWWO CEA Jodel DR 1050 Ambassadeur         C        
G-CDRV Van's RV-9A     A B C        
G-IGHT Van's RV-8     A B C        
G-RVDB Van's RV-7     A B C        
N185RH Cessna 185A Skywagon       B C        
N5323N Boeing E75/PT-13D/N2S-5 "700"       C        
N18785 Beech E17L Staggerwing "NC18785"     C        




Belgisch product: Sonaca Aircraft Sonaca 200 OO-NCA. (Jan Mangelschots)



Regelmatige bezoeker is Mooney M.20D Master D-EHVY, een model uit 1964. (Jan Mangelschots)


Piper PA-18-150 Super Cub D-ESTS. (Jan Mangelschots)

 

OO-AFJ SNCAN SV.4C “17”     B          
OO-DKV Piper PA-38-112 Tomahawk       B          
OO-HBG Piper PA-18-95 Super Cub     A   C        
OO-HCY Robinson R44 Raven I       B C        
OO-KCE Czech Aircraft Works PS-28 Cruiser         C        
OO-KLX Piper PA-28-181 Archer III         C        
OO-LOT Piper PA-18-95 Super Cub "L144"       B        
OO-LVJ Reims/Cessna FA152 Aerobat         C        
OO-NCA Sonaca Aircraft Sonaca 200         B        
OO-PMB Robin DR 400/180R Remorquer         B        
OO-RAQ Reims/Cessna F172K Skyhawk       B          
OO-WIL Stampe & Vertongen SV.4B "V-42"   A B C        
OO-646 Fulmar Trident       B          
OO-F60 Rainbow Aircraft Cheetah XLS     A            
OO-G79 Comco-Ikarus C42     A            
OO-G83 Tecnam P 92 Echo         C        
PH-FLG Piper PA-18-95 Super Cub "15445/A-445"     B        
PH-MRA Cessna 172M Skyhawk II         C        
PH-TGV Reims/Cessna F172N Skyhawk       B          
G-16 McDonnell Douglas MD-902 Explorer *         C        
H28 Agusta A109BA     A B C        
ST-02 SIAI-Marchetti SF260MB     A B C        
ST-16 SIAI-Marchetti SF260MB     A B C        
ST-22 SIAI-Marchetti SF260MB     A B C        
ST-31 SIAI-Marchetti SF260MB     A B C        
ST-35 SIAI-Marchetti SF260MB     A B C        

     

Credit: Jan Mangelschots