Stampe Fly-In, 24 mei 2009



OO-BPL Stampe SV-4B in spierwitte outfit. (Henk Wadman, Antwerpen, 2 mei 2008)


Na een ongeval op Diest werd Fokker DVIII N111EV schitterend gerestaureerd in Belgische kleuren als “17”; het toestel vliegt met een Continental W-670 motor (Henk Wadman, Antwerpen, 2 mei 2008)

  D-EBUT SV-4C
  D-EODN SV-4C
  G-AIYG SV-4B
  G-GGLE PA-22-108
  N383DK SV-4C
  N56608/137 A75N1 (PT-17)
  OO-BPL SV-4B
  OO-DAF/H-50 AT-16ND
  OO-EIR/V-4 SV-4B
  OO-GWA/V-66 SV-4A
  OO-GWB/29 SV-4B
  OO-GWC SV-4A
  OO-LHM Do27A-3
  OO-KAT SV-4E
  OO-PAX/5 SV-4B
  OO-PUS Erco 415 CD Ercoupe
  OO-SPG/OL-L47 L-21C
  OO-SVB/43 SV-4B
  OO-VMW EA200
  OO-WIL/V-42 SV-4B
  ST-22 SF260M


Nieuport N28 N128CX replica in Amerikaanse kleuren met nummer 14 op de romp en voorzien van een Continental W-670 motor. (Henk Wadman, Antwerpen, 2 mei 2008)


Fokker DVII replica N903AC als “O-BOBE”, een kenmerk uit het eerste Belgische register dat van 1920 t/m 1928 gehanteerd werd. De echte O-BOBE stond van 1920 tot en met begin 1926 ingeschreven. (Henk Wadman, Antwerpen, 2 mei 2008)


Ook al een replica, maar wederom een fraaie van een Duitse Albatros D.Va N986RS, voorzien van een Amerikaanse Fairchild-motor . (Henk Wadman, Antwerpen, 2 mei 2008)

     Stampe & Vertongen Museum:

  N111EV/17 Fokker DVIII
  N128CX/14 Nieuport N28
  N2257J/7 Sopwith Camel
  N2262G Nieuport N24
  N986RS Albatros DV
  N902AC/ “O-BOBE” Fokker DVII
  OO-GWD/V-18 SV-4B
  PH-BLE Bleriot XI
  PH-EBF/155/17 Fokker Dr.I


Piper PA-22-108 "Colt" G-GGLE in staartwiel uitvoering met extra achterraam. (Henk Wadman, Antwerpen, 2 mei 2008)

     Normal traffic:

  LX-EBV Stoddard Hamilton GS1 Glasstar
  OO-ALX Ce680
  OO-FPE Ce525B
  OO-GMJ Beech 350
  OO-TMI PA-28-161
  OO-VLM F27-050 VLM
  OO-VLQ F27-050 VLM
  OO-VLR F27-050 VLM
  OO-WLA Schw.269C

Credit:

Alex Smit