18 |
D-IIVA |
Piaggio P.180 Avanti |
Airgo Flugservice |
XGO03EH/03MN |
LFMN/LFMN |
|
19 |
OO-SRO |
Boeing 737-86N |
TUIfly Belgium |
JAF9550/950F |
LGAV/EBBR |
|
20 |
PH-HWM |
Bombardier CL-600-2B16 Challenger 605 |
JetNetherlands |
|
LSGS/LFSN-27 |
|
22 |
D-INOB |
Cessna 525A CitationJet 2 |
Atlas Air Service |
ATL3Z/3Z |
EDDW/EGGP |
|
24 |
SX-DNB |
Airbus A320-232 |
Aegean Airlines |
AEE4010/4011 |
LGAV/LGAV-26 |
|
25 |
I-SEAE |
Dassault Falcon 2000 |
SNAM Servizi Aeri |
LSA211/212 |
LIRA/LIRA |
|
27 |
PH-HWM |
Bombardier CL-600-2B16 Challenger 605 |
JetNetherlands |
|
LFSN/LFOZ-03.03 |
|
28 |
CS-LTK |
Cessna 680A Citation Latitude |
NetJets Europe |
NJE520U/520U |
LBSF/LPFR |
|
Eindhoven Airport ondervond, net als Rotterdam Airport overigens,
heel veel problemen met de hevige sneeuwval begin februari. Op de 7e
was het veld zelfs de gehele dag gesloten. Heel veel Wizzair
vluchten moesten door “ijsplaten” op de baan uitwijken naar onder
andere Keulen. Transavia verlegde haar vluchten voor zover het kon
naar Amsterdam. (Bjorn van de Moosdijk, 9 februari 2021)
|
Credits:
EWAS, Scramble MB |
|