Geregelde vluchten |
|
|
|
|
|
|
|
|
Corendon |
|
|
|
|
TC-TJG |
B737-88J |
7,24 |
|
|
TC-TJH |
B737-88J |
17 |
|
|
TC-TJI |
B737-8S3 |
28 |
|
|
TC-TJJ |
B737-86J |
10 |
|
|
TC-TJL |
B737-86J |
14 |
|
|
TC-TJN |
B737-86J |
3,21 |
|
|
|
|
|
|
|
Ryanair |
|
|
|
|
EI-DAC |
B737-8AS |
25 |
|
|
EI-DAP |
B737-8AS |
8,29 |
|
|
EI-DHW |
B737-8AS |
22 |
|
|
EI-DPB |
B737-8AS |
26 |
|
|
EI-DPD |
B737-8AS |
15 |
|
|
EI-DPT |
B737-8AS |
16 |
|
|
EI-DWK |
B737-8AS |
9 |
|
|
EI-DWW |
B737-8AS |
4 |
|
|
EI-DYF |
B737-8AS |
1 |
|
|
EI-DYH |
B737-8AS |
4,18 |
|
|
EI-DYK |
B737-8AS |
19 |
|
|
EI-DYS |
B737-8AS |
11 |
|
|
EI-EBD |
B737-8AS |
11 |
|
|
EI-EFD |
B737-8AS |
18 |
|
|
EI-EFG |
B737-8AS |
12 |
|
|
EI-EFK |
B737-8AS |
25 |
|
|
EI-EFO |
B737-8AS |
14 |
|
|
EI-EFP |
B737-8AS |
5 |
|
|
EI-EKN |
B737-8AS |
28 |
|
|
EI-EKO |
B737-8AS |
7 |
|
|
EI-EKX |
B737-8AS |
30 |
|
|
EI-EKZ |
B737-8AS |
23 |
|
|
EI-EMJ |
B737-8AS |
2 |
|
|
EI-EML |
B737-8AS |
21 |
|
|
|
|
|
|
|
Transavia |
|
|
|
|
PH-BXG |
B737-8K2 |
6,13,14,21,28 |
|
|
PH-BXH |
B737-8K2 |
7,14,20,21,27,28 |
|
|
PH-GGX |
B737-8EH |
29 |
|
|
PH-GGZ |
B737-8EH |
1 |
|
|
PH-HSA |
B737-8K2 |
4,5,14,16,24 |
|
|
PH-HSB |
B737-8K2 |
7,21,23,25,30 |
|
|
PH-HSC |
B737-8K2 |
7,10,16,23,28 |
|
|
PH-HSD |
B737-8K2 |
2,10,19,23,26 |
|
|
PH-HSE |
B737-8K2 |
3,12,24 |
|
|
PH-HSF |
B737-8K2 |
11,19 |
|
|
PH-HSG |
B737-8K2 |
5,9,12,30 |
|
|
PH-HSW |
B737-8K2 |
2,8,15,16,18,26 |
|
|
PH-HZE |
B737-8K2 |
3,4,17,18 |
|
|
PH-HZF |
B737-8K2 |
2,9,22,31 |
|
|
PH-HZG |
B737-8K2 |
25,30 |
|
|
PH-HZI |
B737-8K2 |
17 |
|
|
PH-HZJ |
B737-8K2 |
11 |
|
|
PH-HZK |
B737-8K2 |
9,22 |
|
|
PH-HZN |
B737-8K2 |
1,31 |
|
|
PH-HZX |
B737-8K2 |
8,15,29 |
|
|
De maand augustus
begon met 2 Partenavia's van Ravenair en op de tweede was David
Coulthard voor een demonstratie in Assen aanwezig. Hij kwam met de
Citation OE-GPH en ging met de Bölkow D-HMUG naar Assen en na afloop
weer terug.
Een door Vulcanair gebouwde Partenavia
Observer op de vierde en ook de DDA was aanwezig met Dakota PH-PBA.
De beide Duitse Citations op de zevende waren medische vluchten. Zo
zie je ze nooit, zo heb je voor de 2e maal een Ierse sportkist op
Eelde, ditmaal een Cessna 182 op de achtste.
Op zondag de 11e konden de militaire
spotters weer aan de slag vanwege een Portugese Hercules. Die dag
was er ook een medische vlucht in de vorm van een Hongaarse Hawker
400XP.
Een Gulfstream 550 op de 15e,
die op de 16e vertrok richting Amerika.
De LifeLiner 4 heli's werden op de 16e
weer gewisseld toen de PH-MMT terugkwam van onderhoud.
Op de 19e een first visit of type toen
twee Royal Navy Wildcats langskwamen op de terugweg van de open dag
op Nordholz. Een leuke Ecureuil 2 op de 20e op doorreis naar
Duitsland was de N766AM. Wederom een Ravenair P.68 op de 23e en zijn
collega was er op de 24e.
Een Dimona op de 25e en die
zien we niet vaak op Eelde binnenkomen. Vanaf Teuge kwam op de 27e
een Navajo Chieftain van Fugro Malta een aantal approaches schieten.
Ook kwam de Duitse ADAC langs met de Christoph02.
De tweede Navajo van Fugro Malta kwam
de volgende dag wat approaches schieten en er was ook een Islander
op het platform te vinden.
Op de 29e was daar ineens een andere
LifeLiner voor peut op Eelde en op de 30e kwam DC Aviation langs met
hun Citation en op de laatste dag nog een King Air van het Britse
Air Ambulance. |